Het is mogelijk dat de service van Helliot, na overleg met uw vermogensexpert, niet (geheel) in overeenstemming is met uw wensen. In dit geval kunt u onderstaande klachtenprocedure volgen:
- U kunt een schriftelijke klacht indienen bij Helliot Vermogensbeheer N.V. door het verzenden van uw klacht naar de afdeling Risk Control /juridische zaken. Het adres dat u daarvoor kunt gebruiken is:
Helliot Vermogensbeheer NV
Amsterdamsestraatweg 55A
3744 MA Baarn
- U ontvangt van het hoofd van de juridische zaken een ontvangstbevestiging, waarna de Klachtencommissie van Helliot Vermogensbeheer NV uw klacht in behandeling zal nemen.
- Hoewel de Klachtencommissie probeert uw klacht zo snel mogelijk te behandelen is het mogelijk dat, afhankelijk van onder meer de complexiteit van de klacht, de behandeling enige tijd kan duren.
- De Klachtencommissie zal, al dan niet voorafgegaan door een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek, namens Helliot Vermogensbeheer NV een definitief standpunt geven. Uw klacht moet worden gericht aan:
Als u niet (volledig) tevreden met het standpunt van de Klachtencommissie van Helliot Vermogensbeheer NV kunt u een klacht indienen bij het KiFiD. Informatie over KiFiD en de procedure kunt u vinden via deze link. Helliot Vermogensbeheer N.V. behandeld de uitspraken van KiFiD als bindend.
Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
PO Box 93257
2509 AG DEN HAAG